середа, 28 квітня 2021 р.

Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування( навчання елементів грамоти)

 Читання складів. Поділ слів на склади.

Програмові завдання: виховувати бажання активно діяти на занятті; розвивати швидкість мовленнєвої реакції; формувати початкове вміння читати закриті й відкриті склади; вчити поділяти дво -, трискладові слова на склади; закріпити знання про склад як частину слова, про роль голосного звука в утворенні складу.

 План
1. Дидактична гра " Говіркий годинник" Діти знаходять слова, назви яких подібні за звучанням. 
                                                ( Мишка-миска, рак-мак, коза-коса.....)

2. Читання скоромовки і визначення, який звук повторюється.
Мила митися не вміла,
Мила мило з рук не змила.
- У яких словах ви почули звук [м]
3. Читання складів з літерою М. 

4. Звуковий аналіз слів квіти та весна.
  - Скільки звуків? Скільки голосних? Приголосних? Скільки складів?.
5.Складання речення із словом діти.
6. Дидактична гра " Зміни слово" 
Кіш-ка - кі-шеч-ка;
ба-ба   - ба-бу-ся;
сон-це - со- неч-ко. 

Немає коментарів:

Дописати коментар