Склад числа 9. Орієнтування у просторі.
1. Повторення послідовності чисел у межах 8.
Розташуйте числа в порядку зростання.
2. Утворення числа 9 на основі практичних дій і
роздавального матеріалу.
На
подвір’ї біля хати
Їли кашу каченята. Вісім каченят біленьких,
З ними селезень чорненький.
— Скільки каченят? (Дев’ять.)
— Як утворилося число дев’ять?
3. Вправа " Встав цифру"
4. Задача-жарт на кмітливість.
Зірвав
Микола вісім груш,
Одна лишилась на вербі.
А скільки всього було груш?
Таке питаннячко тобі!
(На вербі груші не ростуть!)
5. Робота у зошитах з друкованою основою С. 34 завдання 1,2, С.35 завдання 1, 2
6. Підсумок заняття.
— Як
утворюється число дев’ять?
— На що схожа цифра 9? Чим вона відрізняється від цифри 6?
Шістка і
дев’ятка —
Ніби дві сестри.
Шість — внизу кружечок,
Дев’ять — угорі.
Немає коментарів:
Дописати коментар